رهایی در گروه خانم های مسافر . . .
با آرزوی رهایی تمامی سفر اولی های عزیز اعلام می نمایم؛
امروز سه شنبه مورخ 5/ 9 /92 جشن رهایی یکی دیگر از مسافران را برگزار نمودیم .

خانم مهناز
مدت سفر اول : 17 ماه
روش درمان : DST با داروی OT
راهنما : خانم روناک
مدت رهایی :16 روز
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ساعت 23:48 توسط مسافر مهرانا
|
اين وبلاگ اولین وبلاگ گروهی خانمهای مسافر است و توسط بچه های لژیون خانم راد راه اندازی گردیده که درگذشته به نوعی درگیر مصرف مواد مخدر بوده اند و با آسودگی خاطر در محیطی کاملاَ مطمئن با روش صحیح تدریجی ( DST ) در كنگره 60 به درمان رسيده اند و قصد دارند از اين طريق به خانم هايي كه مصرف كننده مواد مخدر هستند كمك نمايند . . .