رهایی . . .
روز سه شنبه مورخ 16/08/91 جشن رهایی دو نفر از خانمهای مسافر را در کنگره به گرمی برگزارنمودیم.

خانم ناهید
مصرف: تریاک (وافور)
راهنما: خانم راضیه
روش درمان: DST با داروی OT (اپیوم تینکچر)
مدت سفر اول: 13 ماه
رهایی : 8 روز
پیام رهای خانم ناهید برای افرادی است که بساط مصرف و دل مشغولی های آن را سدی بر سر راه درمان خود می بینند و خانم ناهید با فرمانبرداری از راهنمایشان به راحتی این سد را شکستند.
خانم سحر
مصرف:شیشه
راهنما: خانم پروانه
روش درمان: DST با داروی OT (اپیوم تینکچر)
مدت سفر اول: 12 ماه
رهایی: 7 روز
پزشکان تا قبل از آمدن خانم سحر به کنگره او را نازا می پنداشتند و خود خانم سحر به این باور رسیده بود که دیگر باردار نمی شود اما در همان اوایل سفر با راه اندازی سیستم های جسم او از جمله هورمونهای آسیب دیده ایشان باردار شدند امروز نه تنها جشن رهایی خانم سحر بود بلکه دختر زیبایش هم با او به درمان رسید.
بنده از صمیم قلب این موفقیتهای بزرگ را به یکایک خانواده ی بزرگ کنگره ی 60 تبریک و شاد باش عرض می کنم.
اين وبلاگ اولین وبلاگ گروهی خانمهای مسافر است و توسط بچه های لژیون خانم راد راه اندازی گردیده که درگذشته به نوعی درگیر مصرف مواد مخدر بوده اند و با آسودگی خاطر در محیطی کاملاَ مطمئن با روش صحیح تدریجی ( DST ) در كنگره 60 به درمان رسيده اند و قصد دارند از اين طريق به خانم هايي كه مصرف كننده مواد مخدر هستند كمك نمايند . . .