رهایی . . .
به امید رهایی تمامی سفر اولی های عزیز کنگره ۶۰ اعلام می نمایم ؛ روز سه شنبه مورخ 25/07/91 جشن رهایی خانم مریم رهجوی خانم فائزه را با شور بسیاری برگزار نمودیم.

خانم مریم
مصرف: تریاک
راهنما: خانم فائزه
روش درمان: DST با داروی OT (اپیوم تینکچر)
مدت سفر اول: 12 ماه
رهایی: 2 روز
بنده نیز از طرف اعضای لژیون سرکار خانم راد این روز زیبا را ابتدا خدمت خانم فائزه سپس به خود خانم مریم و همسفرشان و نگهبان کل جناب مهندس دژاکام و دیده بان خانمهای مسافر سرکار خام راد و یکایک اعضای خانواده ی بزرگ کنگره ی 60 صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای خانم مریم سفر دومی بسیار پربار و لذت بخش و داشتن بهترین خواسته ها را آرزومندم.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۷/۲۶ ساعت 16:54 توسط مسافر مونا
|
اين وبلاگ اولین وبلاگ گروهی خانمهای مسافر است و توسط بچه های لژیون خانم راد راه اندازی گردیده که درگذشته به نوعی درگیر مصرف مواد مخدر بوده اند و با آسودگی خاطر در محیطی کاملاَ مطمئن با روش صحیح تدریجی ( DST ) در كنگره 60 به درمان رسيده اند و قصد دارند از اين طريق به خانم هايي كه مصرف كننده مواد مخدر هستند كمك نمايند . . .