به امید رهایی تمامی سفر اولی های عزیز کنگره ۶۰ اعلام می نمایم ؛ روز سه شنبه مورخ 25/07/91 جشن رهایی خانم مریم رهجوی خانم فائزه را با شور بسیاری برگزار نمودیم.

 

خانم مریم

مصرف: تریاک

راهنما: خانم فائزه

روش درمان: DST  با داروی OT (اپیوم تینکچر)

مدت سفر اول: 12 ماه

رهایی: 2 روز

 

بنده نیز از طرف اعضای لژیون سرکار خانم راد این روز زیبا را ابتدا خدمت خانم فائزه سپس به خود خانم مریم و همسفرشان و نگهبان کل جناب مهندس دژاکام و دیده بان خانمهای مسافر سرکار خام راد و یکایک اعضای خانواده ی بزرگ کنگره ی 60 صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای خانم مریم سفر دومی بسیار پربار و لذت بخش و داشتن بهترین خواسته ها را آرزومندم.