با درود و شاد باش فراوان اعلام می نمایم؛ روز سه شنبه مورخ 04/07/91 جشن رهایی سه نفر از خانمهای مسافر را با شور و شعف بسیاری برگزار نمودیم.

 

 

خانم افسانه

مصرف : قرص ترامادول

راهنما: خانم میترا

روش درمان: DST با داروی OT (اپیوم تینکچر)

مدت سفر اول: 13 ماه و 26 روز

رهایی: 8 روز

 

 

خانم فرزانه

مصرف: 7 گرم شیره تریاک

راهنما: خانم روناک

روش درمان: DST با داروی OT (اپیوم تینکچر)

مدت سفر اول: 17 ماه

رهایی: 2 روز

 

 

و خانم راضیه رهجوی خانم فائزه که اخبار آن به صورت کامل در پست ذیل می باشد.

 

 

بنده از طرف لژیون سرکار خانم راد این روز باشکوه و پر برکت را خدمت کمک راهنمایان محترمشان خانم میترا ، خانم روناک و خانم فائزه از صمیم قلب تبریک گفته و برای این عزیزان سفر دومی بسیار پر بار و لذت بخش آرزومندیم.