رهایی . . .
با درود و شاد باش فراوان اعلام می نمایم؛ روز سه شنبه مورخ 04/07/91 جشن رهایی سه نفر از خانمهای مسافر را با شور و شعف بسیاری برگزار نمودیم.

خانم افسانه
مصرف : قرص ترامادول
راهنما: خانم میترا
روش درمان: DST با داروی OT (اپیوم تینکچر)
مدت سفر اول: 13 ماه و 26 روز
رهایی: 8 روز
خانم فرزانه
مصرف: 7 گرم شیره تریاک
راهنما: خانم روناک
روش درمان: DST با داروی OT (اپیوم تینکچر)
مدت سفر اول: 17 ماه
رهایی: 2 روز
و خانم راضیه رهجوی خانم فائزه که اخبار آن به صورت کامل در پست ذیل می باشد.

بنده از طرف لژیون سرکار خانم راد این روز باشکوه و پر برکت را خدمت کمک راهنمایان محترمشان خانم میترا ، خانم روناک و خانم فائزه از صمیم قلب تبریک گفته و برای این عزیزان سفر دومی بسیار پر بار و لذت بخش آرزومندیم.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۷/۰۵ ساعت 20:13 توسط مسافر مونا
|
اين وبلاگ اولین وبلاگ گروهی خانمهای مسافر است و توسط بچه های لژیون خانم راد راه اندازی گردیده که درگذشته به نوعی درگیر مصرف مواد مخدر بوده اند و با آسودگی خاطر در محیطی کاملاَ مطمئن با روش صحیح تدریجی ( DST ) در كنگره 60 به درمان رسيده اند و قصد دارند از اين طريق به خانم هايي كه مصرف كننده مواد مخدر هستند كمك نمايند . . .