رهایی . . .
به امید رهایی تمامی سفر اولی های کنگره ی 60 از بند افیون اعلام می نمایم، روز سه شنبه مورخ 28/06/1391 جشن آزادی خانم فرح رهجوی سرکار خانم راد را به گرمی برگزار نمودیم.

خانم فرح
مصرف: تریاک
راهنما: سرکارخانم راد
روش درمان:DST با داروی OT (اپیوم تینکچر)
مدت سفر اول: 11 ماه و 8 روز
رهایی: 3 ماه و 28 روز
بنده نیز ازطرف لژیونمان به راهنمای بزرگوارمان سرکار خانم راد خداقوت گفته و به تمامی اعضای خانواده ی بزرگ کنگره ی 60 به خصوص خود خانم فرح تبریک و شاد باش عرض می کنم و امیدوارم روزهای بسیار خوشی را در سفر دوم تجربه نمایند.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۶/۲۹ ساعت 17:30 توسط مسافر مونا
|
اين وبلاگ اولین وبلاگ گروهی خانمهای مسافر است و توسط بچه های لژیون خانم راد راه اندازی گردیده که درگذشته به نوعی درگیر مصرف مواد مخدر بوده اند و با آسودگی خاطر در محیطی کاملاَ مطمئن با روش صحیح تدریجی ( DST ) در كنگره 60 به درمان رسيده اند و قصد دارند از اين طريق به خانم هايي كه مصرف كننده مواد مخدر هستند كمك نمايند . . .