به امید رهایی تمامی سفر اولی های کنگره ی 60 از بند افیون اعلام می نمایم، روز سه شنبه مورخ 28/06/1391 جشن آزادی خانم فرح رهجوی سرکار خانم راد را به گرمی برگزار نمودیم.

 

خانم فرح

مصرف: تریاک

راهنما: سرکارخانم راد

 روش درمان:DST با داروی  OT (اپیوم تینکچر)

 مدت سفر اول: 11 ماه و 8 روز

رهایی: 3 ماه و 28 روز

 

بنده نیز ازطرف لژیونمان به راهنمای بزرگوارمان سرکار خانم راد خداقوت گفته و به تمامی اعضای خانواده ی بزرگ کنگره ی 60 به خصوص خود خانم فرح تبریک و شاد باش عرض می کنم و امیدوارم روزهای بسیار خوشی را در سفر دوم تجربه نمایند.