با آرزوی تولدی دوباره برای تمامی مسافران کنگره 60؛ اعلام می نمایم روز یکشنبه مورخ 19/06/91 تولد یکسال رهایی و آزادی خانم سودابه رهجوی سرکار خانم راد را با شور بسیاری برگزار نمودیم.

 

 

پیام . . .

 

سفر را آغاز نمودید و با یاری خداوند به خط پایان رسیدید و در این راه آموختید و در حال آموختنید، امیدواریم با اندیشه نیک به قله های بسیار بلند برسید.

 

خلاصه سخنان استاد . . .

 

سرکار خانم راد فرمودند: امروز هم یک روز خوب دیگر را درکنگره داریم و آن هم تولد یکسال رهایی و آزادی خانم سودابه است. خانم سودابه با مصرف کرک و ترامادول وارد کنگره شدند و مثل همه ی ما حالات روحی نا متعادلی داشتند. به یاد دارم آن روزها خانم ملیحه را درلژیون کنار سودابه می نشاندم تا مبادا مسئله ای پیش بیاید. خانم سودابه در ابتدا عصبی و پرخاشگر بودند و مدام فکر می کردند بچه ها پشت سرش صحبت می کنند حالات او بسیار تهاجمی بود. با شربت OT  سفر خود را شروع کرد و آموزشها را گرفت ما تغییرات زیادی را در خانم سودابه می بینیم و توانستند در سایت خدمت کنند و مدتی است که خودشان داوطلبانه خدمت مرزبانی پارک را عهده دارند و واقعا" زحمات زیادی می کشند به طوری که آنقدر مشغول تلاش و پذیرایی هستند که من او را زیاد نمی بینم. خانم سودابه در شکل دادن و برقراری پارک کمک های خیلی موثری انجام دادند.

خانم سودابه خیلی مسئولانه حرکت می کند و در مرکز مطالعات هم برای شربت بچه ها همکاری خوبی دارد. واقعا" خدمت هایشان را به نحو احسن انجام می دهند. دبیری و نگهبانی خوبی داشتند و امیدوارم ایشان را در جایگاههای بالاتری ببینیم. باز هم به ایشان تبریک می گویم. 

 

خانم سودابه

مصرف: کراک – شیشه – ترامادول

راهنما: سرکار خانم راد

روش درمان: DST با داروی OT (اپیوم تینکچر)

مدت سفر اول: 12 ماه و 7 روز

رهایی: 1 سال و 3 ماه و 24 روز

 

آرزو . . .

آرزوی اول: برای راهنمای عزیزم خانم راد و استاد راهنما جناب آقای مهندس دژاکام سلامتی و سعادتمندی را آرزومندم.

آرزوی دوم: تمام کسانی که در بند اعتیاد هستند آنقدر خواستشان قوی شود که خداوند اذن رهاییشان را بدهد.

 

 

بنده نیز از طرف لژیون سرکار خانم راد این روز باشکوه و به یاد ماندنی را از صمیم قلب به خانم سودابه تبریک و شاد باش عرض می کنم و بهترین خواسته ها را برایشان آرزومندم.