به نام او

 ندانی را بدان

سخنان استاد :

برای ما در الویت اول کتاب 60 درجه ، وادی ها و جهان بینی 1و 2 است . من متوجه شدم که آموزش واد ی ها باری به هر جهت شده ستون اصلی کار ما وادی ها ی ماست . وادی ها ی کنگره از اون اول آموزش ها را طبق یک قانون کلاسیک و پله پله و قدم به قدم به افراد می دهد و افراد با اجرا کردن آنها حرکت می کنند . وادی ها چون پله پله می یایند ضروریات لازم را به شاگرد می دهد و شاگرد را وارد یک تفکر صحیح ودرستی می کند و بعد می رسد به وادی چهاردهم یعنی از تفکر شروع می شود و به عشق و محبت می رسد . پس ما باید یک سازگاری در کنگره مطرح کنیم که نقطه تمرکز ما روی آموزش ها قوی تر باشد . وادی اول می گوید با تفکر ساختار ها آغاز می گردد ، بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می رود . سوال اینطور مطرح شود ، که تفکر چی است ؟ تفکر ، فکر است هر کسی از یک مجهول به یک معلوم و از یک معلوم برای پیدا کردن یک مجهول دیگری یک حرکت درونی ، ذهنی را شروع می کند . باید روی وادی ها بنیادی ، اصولی و ریشه ای کار شود و پایه های سیستم را با آموزش وادی ها قوی کنیم .

 

                                               خانم سودابه رهجوی خانم میترا