مقاله . . .
به نام او
ندانی را بدان

سخنان استاد :
برای ما در الویت اول کتاب 60 درجه ، وادی ها و جهان بینی 1و 2 است . من متوجه شدم که آموزش واد ی ها باری به هر جهت شده ستون اصلی کار ما وادی ها ی ماست . وادی ها ی کنگره از اون اول آموزش ها را طبق یک قانون کلاسیک و پله پله و قدم به قدم به افراد می دهد و افراد با اجرا کردن آنها حرکت می کنند . وادی ها چون پله پله می یایند ضروریات لازم را به شاگرد می دهد و شاگرد را وارد یک تفکر صحیح ودرستی می کند و بعد می رسد به وادی چهاردهم یعنی از تفکر شروع می شود و به عشق و محبت می رسد . پس ما باید یک سازگاری در کنگره مطرح کنیم که نقطه تمرکز ما روی آموزش ها قوی تر باشد . وادی اول می گوید با تفکر ساختار ها آغاز می گردد ، بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می رود . سوال اینطور مطرح شود ، که تفکر چی است ؟ تفکر ، فکر است هر کسی از یک مجهول به یک معلوم و از یک معلوم برای پیدا کردن یک مجهول دیگری یک حرکت درونی ، ذهنی را شروع می کند . باید روی وادی ها بنیادی ، اصولی و ریشه ای کار شود و پایه های سیستم را با آموزش وادی ها قوی کنیم .
خانم سودابه رهجوی خانم میترا
اين وبلاگ اولین وبلاگ گروهی خانمهای مسافر است و توسط بچه های لژیون خانم راد راه اندازی گردیده که درگذشته به نوعی درگیر مصرف مواد مخدر بوده اند و با آسودگی خاطر در محیطی کاملاَ مطمئن با روش صحیح تدریجی ( DST ) در كنگره 60 به درمان رسيده اند و قصد دارند از اين طريق به خانم هايي كه مصرف كننده مواد مخدر هستند كمك نمايند . . .