رهایی . . .
با آرزوی رهایی تمامی مسافران سفر اول از بند افیون اعلام می نمایم؛ روز سه شنبه مورخ 17/05/91 جشن رهایی خانم طاهره رهجوی سرکار خانم میترا را به گرمی برگزار نمودیم.

خانم طاهره
مصرف: قرص های اعصاب
راهنما: خانم میترا
روش درمان : DST با داروی OT (اپیوم تینکچر)
مدت سفر اول: 12 ماه
رهایی : 7 روز

خانم میترا کمک راهنمای محترم؛
تبریک و شادباش صمیمانه و خالصانه من را از طرف لژیون سرکار خانم راد برای به درمان رسیدن اولین رهجویتان بپذیرید.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۵/۱۸ ساعت 20:27 توسط مسافر مونا
|
اين وبلاگ اولین وبلاگ گروهی خانمهای مسافر است و توسط بچه های لژیون خانم راد راه اندازی گردیده که درگذشته به نوعی درگیر مصرف مواد مخدر بوده اند و با آسودگی خاطر در محیطی کاملاَ مطمئن با روش صحیح تدریجی ( DST ) در كنگره 60 به درمان رسيده اند و قصد دارند از اين طريق به خانم هايي كه مصرف كننده مواد مخدر هستند كمك نمايند . . .