رهایی . . .
با آرزوی رهایی برای تمامی سفر اولی های عزیز کنگره 60 اعلام می نمایم؛
امروز سه شنبه مورخ 05/02/91 جشن رهایی دو نفر از خانمهای مسافر را با شور و شعف وصف ناپذیری برگزار نمودیم.

خانم مریم
مصرف: تریاک
راهنما: سرکار خانم راد
روش درمان: DST با داروی اپیوم (OPIUM)
مدت سفر اول: 11 ماه
رهایی: 1 ماه

خانم آذر
مصرف: 7 گرم تریاک
راهنما: خانم پروانه
روش درمان: DST با داروی اپیوم (OPIUM)
رهایی: 9 روز
بنده از طرف اعضای لژیون سرکار خانم راد به راهنمایان محترمشان خانم راد و خانم پروانه خداقوت گفته و رهایی و به سلامت رسیدن این دو عزیز را صمیمانه به تک تک افراد خانواده ی بزرگ کنگره ی 60 تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برایشان سفر دومی پر بار و لذت بخش را آرزومندم.
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۱/۰۲/۰۵ ساعت 16:57 توسط مسافر مونا
|
اين وبلاگ اولین وبلاگ گروهی خانمهای مسافر است و توسط بچه های لژیون خانم راد راه اندازی گردیده که درگذشته به نوعی درگیر مصرف مواد مخدر بوده اند و با آسودگی خاطر در محیطی کاملاَ مطمئن با روش صحیح تدریجی ( DST ) در كنگره 60 به درمان رسيده اند و قصد دارند از اين طريق به خانم هايي كه مصرف كننده مواد مخدر هستند كمك نمايند . . .